Toyota FT-86 Open Konsept resimleri özellikleri motor ve şanzıman seçenekleri...
Toyota’nın heyecan veren spor otomobili GT86 modelinin yakın gelecekteki bir yansıması olmaya hazırlanan FT-86 Open konseptinin Dünya prömiyeri Cenevre Otomobil Fuarı’nda gerçekleştirildi.
Toyota’nın çarpıcı, önden “boxer” motorlu, arkadan itişli, kompakt 2+2 spor otomobili GT86’nın “cabriolet” versiyonu olan FT-86 Open, spor otomobil tutkunlarının reaksiyonlarını ve geri bildirimlerini öğrenmek amacıyla ilk kez beğenilere sunuldu.FT-86 Open konsepti, GT86’nın performans, yüksek kavrama, dinamik özelliklerinin tamamını bir araya getirmek ve üst seviyede sürüş keyfi sunmak üzere tasarlandı. 4.240 mm uzunluğunda, 1.775 mm genişliğinde, 1.270 mm yüksekliğe ve 2.570 mm dingil mesafesine sahip olan FT-86 Open konsepti, kontrast renklere sahip iç dizaynıyla dünyanın moda başkentlerinden biri olan Milano’da tasarlandı, aynı zamanda kentin ruhunu ve atmosferini de tam olarak yansıtıyor.
FT-86 Open konsepti, GT86’nın motoruyla aynı özellikleri taşıyor. D-4S enjeksiyon teknolojisine sahip 1.988 cc’lik dünyanın ilk yatay yüksek devirli motoru ile donatılan FT-86 Open, düşük ağırlık merkezi, arkadan itişli, 6 ileri manuel ya da 6 ileri otomatik şanzımanı ve 200 beygir gücündeki yüksek devirli spor motor özellikleriyle benzersiz bir spor otomobil deneyimi yaşatıyor. Elektrikli hidrolik direksiyon 13,1’lik vites oranı ile yarış otomobillerinde olduğu gibi hız, kontrol becerisi ve benzersiz bir pedal hissine olanak tanıyor.
Otomobilin ağırlığı ile ilgili olarak yapılan çalışmalar FT-86’nın toplam ağırlığını sadece 1.257 kg’de tutarken, ton başına yaklaşık 160 beygirlik bir güç/ağırlık oranına sahip olmasını da sağlıyor. FT-86 Open konsepti muadil motora sahip otomobiller arasında olabilecek en iyi güç/ağırlık oranı ile coupe otomobiller ağırlığında bir cabriolet otomobil olarak dikkat çekiyor.
0 yorum :
Yorum Gönder